Optymalizacja strony internetowej, opłaca się!

Zapewnienie przyjaznej dla wyszukiwarek strony internetowej,
przy zastosowaniu najlepszych praktyk, znacząco poprawi pozycje w rankingach i pomoże pozyskać nowego klienta, ponieważ 56% Internautów oczekuje, że najmocniejsze marki będą na początku listy w wynikach wyszukiwania.

Wzrost wyników zapewnią również, odpowiednio dobrane Słowa Kluczowe. Jak wybrać właściwe Słowa Kluczowe? Do zbadania, czy nasz potencjalny klient wpisze odpowiednie słowo czy frazę w Google, służą narzędzia propozycji słów kluczowych. Pomagają też zrozumieć, jakie słowa, hasła i zwroty są wybierane do poszukiwania Państwa produktów i usług. Narzędzia badawcze takie jak WordTracker.com, dostarczą również inspiracji do stworzenia skutecznej zawartości Państwa strony internetowej. Co ważniejsze, narzędzia propozycji słów kluczowych, określają średnią liczbę wyszukiwań skierowaną do konkretnych słów kluczowych i fraz. Testowanie i monitorowanie jest kluczem do osiągnięcia maksymalnych korzyści. Naszym klientom oferujemy usługę audytu strony pod kątem wyszukiwarki Google. Nasz zespół zajmujący się optymalizacją i pozycjonowaniem stron, przeanalizuje aktualną pozycję strony w wynikach wyszukiwarki internetowej Google.pl (Szukaj w Internecie). W ramach analizy przetestujemy, jak użyć zawartości Tytułu Dokumentu i czy jest on ważny dla Google.pl. Badamy Meta Keywords, które nadaje znaczenie dla warunków wyszukiwania, oraz Meta Description pozwalające opisać stronę. Odpowiednio dostosowana treść Tekstu Body, widoczna dla ludzi w ich przeglądarkach, powoduje lepsze indeksowanie przez wyszukiwarkę. Sprawdzamy teksty linii tytułowej, linków do stron i Atrybuty IMG ALT definiujące alternatywny tekst obrazka, np. dla użytkownika używającego przeglądarki tekstowej.

Przedstawiamy podstawowe porady dotyczące ogólnej kompatybilności Państwa strony internetowej
z wyszukiwarką, jak również zgodność ze światowymi standardami tworzenia stron internetowych W3C
i webstandards.org, wytyczającymi kierunek rozwoju i stwarzającymi ramy do sprawdzania poprawności stron internetowych.

Przedstawiamy również sugestie dotyczące wyboru najbardziej trafnych słów kluczowych, stosowanych zarówno w procesie pozycjonowania, jak też w kampaniach linków sponsorowanych. Na podstawie Państwa potrzeb i założeń, proponujemy najbardziej dopasowane rozwiązania.

 

Jesteśmy do Państwa dyspozycji. Zapraszamy do kontaktu z naszym konsultantem.

Kontakt


Sonect Sp. z o.o.


Adres do korespondencji

Sonect Sp. z o.o. Skr. poczt. 1899,
ul. Powstańców Śl. 138, 53-316 Wrocław 14

 

Sonect Sp. z o. o.

ul. Gwiaździsta 62 12/2
53-413 Wrocław
NIP 894-28-01-170

email: biuro@sonect.pl