Jak technologia zmienia oczekiwania klientów wobec obsługi?

Jak technologia zmienia oczekiwania klientów wobec obsługi?

Obsługa klienta jeszcze nigdy nie była aż tak ważna i strategiczna dla firm, jak będzie w najbliższych latach. Ewolucja, a właściwie rewolucja technologiczna, gospodarcza i demograficzna wymusza na przedsiębiorstwach, w każdej branży szybkie zmiany. Tempo zmian w najbliższych latach będzie jeszcze szybsze, a dostosowanie się do nowych wyzwań będzie warunkiem sukcesu. Klienci oczekują otrzymywania informacji dopasowanych do ich potrzeb (np. w newsletterach), a dzwoniąc na infolinię chcemy, by konsultant, w danej chwili miał dostęp do naszego konta i widział nasze ostatnie zakupy. Zmiana oczekiwań klientów wymusza na firmach stosowanie coraz bardziej zaawansowanych narzędzi IT
w obsłudze klienta. Dostępność technologii jest tak powszechna, że jedyne, czego brakuje firmom to koncepcji, w jaki sposób wykorzystać tę technologię i uczynić swoim atutem w walce o uwagę, portfele i lojalność Klientów.
Jesteśmy od tego, aby pomóc naszym Klientom w szyciu rozwiązań IT "skrojonych na miarę". Dlatego zapytujemy naszych klientów. W czym możemy pomóc?

Kontakt


Sonect Sp. z o.o.

 

Sonect Sp. z o. o.

ul. Gwiaździsta 62 12/2
53-413 Wrocław
NIP 894-28-01-170

email: biuro@sonect.pl

 

Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy pod nr rej. 0000203164
Kapitał zakładowy 50 000 PLN
NIP: 894-28-01-170 REGON: 932992460