Jak technologia zmienia oczekiwania klientów wobec obsługi?

Jak technologia zmienia oczekiwania klientów wobec obsługi?

Obsługa klienta jeszcze nigdy nie była aż tak ważna i strategiczna dla firm, jak będzie w najbliższych latach. Ewolucja, a właściwie rewolucja technologiczna, gospodarcza i demograficzna wymusza na przedsiębiorstwach, w każdej branży szybkie zmiany. Tempo zmian w najbliższych latach będzie jeszcze szybsze, a dostosowanie się do nowych wyzwań będzie warunkiem sukcesu. Klienci oczekują otrzymywania informacji dopasowanych do ich potrzeb (np. w newsletterach), a dzwoniąc na infolinię chcemy, by konsultant, w danej chwili miał dostęp do naszego konta i widział nasze ostatnie zakupy. Zmiana oczekiwań klientów wymusza na firmach stosowanie coraz bardziej zaawansowanych narzędzi IT
w obsłudze klienta. Dostępność technologii jest tak powszechna, że jedyne, czego brakuje firmom to koncepcji, w jaki sposób wykorzystać tę technologię i uczynić swoim atutem w walce o uwagę, portfele i lojalność Klientów.
Jesteśmy od tego, aby pomóc naszym Klientom w szyciu rozwiązań IT "skrojonych na miarę". Dlatego zapytujemy naszych klientów. W czym możemy pomóc?

Kontakt


Sonect Sp. z o.o.

Telefon: +48 71 78 34 550


Adres do korespondencji

Sonect Sp. z o.o. Skr. poczt. 1899,
ul. Powstańców Śl. 138, 53-316 Wrocław 14

 

Sonect Sp. z o. o.

ul. GWIAŹDZISTA, nr 66 / 22 P
53-413 Wrocław
NIP 894-28-01-170

email: biuro@sonect.pl